Μια επιστολή, για τσιγγάνους και παραβατικότητα, που αξίζει να διαβάσετε...


Καλησπέρα,
Aπευθύνθηκα στην αστυνομία και στο δήμο. Η απάντηση ήταν δε μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο μη κυκλοφορείς έξω και μας αφήνουν 2.500 ψήφους, αντίστοιχα. Το αναφέρω και στα ΜΜΕ, απλά για να πω ότι έκανα κάτι. Μένω κοντά στον προαστιακό των Άνω Λιοσίων. Τα γυφτόπουλα από τον προαστιακό μέχρι και το συντριβάνι εδώ και λίγο καιρό πετάγονται σε αγέλες μέσα από τα στενά...
Kλέβουν τα χρυσαφικά των ανθρώπων, τις τσάντες, τα μπουφάν, τις σακούλες που κρατάμε και τα αμάξια. Εμένα μου την έπεσαν 15 έφηβοι γύφτοι στις 21.00 και μετά έμαθα διάφορα περιστατικά, τα περισσότερα όσο περίμενα στο Αστυνομικό τμήμα για την έκδοση των νέων μου χαρτιών. Τα άτομα αυτά είναι
συνέχεια σε εκείνη την εμβέλεια και πίνουν καφεδάκι στο"Χωριάτικο".
Δε γύρναγα προκλητικά ντυμένη, ούτε ήταν αργά, το ζαχαροπλαστείο " Έμιλυ" επί της Φυλής ήταν ανοιχτό όπως και το ανθοπωλείο απέναντι, είχα το νου μου πίσω μου γιατί δε ζω σε ροζ σύννεφο, ξέρω τι γίνεται. Μου κλέψανε ένα παλιοκινητό και 10€ και ήταν η καλύτερη μπάζα που μπορούσαν να κάνουν από μένα. Αν την επόμενη φορά δε βρουν τίποτα ποιος μου εγγυάται ότι δε θα με πετάξουν στο κλεμμένο αυτοκίνητο για να πούνε στους δικούς μου "Άμα θες να δεις κορίτσι πλήρωσε 20.000 €" ή να φάω ξύλο ή έναν ωραίο ομαδικό βιασμό και όχι γιατί είμαι μπάνικο γκομενάκι αλλά για να καλύψουν τα κατώτερα ενστικτά τους ότι πρέπει να είμαστε ατιμασμένοι επειδή δεν είμαστε γύφτοι.
Δεν είχαν ανάγκη την τσάντα μου ή τα 15€ από ενεχυροδανειστήριο που πάνε τις κλεμμένες αλυσίδες. Γουστάρανε που με πειράξανε, που θα ταλαιπωρηθώ για να βγάλω ταυτότητα. Ήταν χαρακτηριστικός ο τρόπος που σήκωσαν το κινητό μου για να τους ζητήσω να αφήσουν κάπου τα χαρτιά μου και θα τους έδινα και άλλα λεφτά.
Άμα θέλει 2500 ψήφους να πάει να αγοράσει ο εκάστοτε δήμαρχος κινητά να τους μοιράσει για να μη βουτάνε το δικό μου. Άμα η αστυνομία δε μπορεί να κάνει κάτι ας το κλείσουν το μαγαζί και να πάνε να γίνουν μοδίστρες αλλιώς να βγουν και να το πουν επίσημα, "είστε στο έλεος του καθενός" να πάρεις τα μέτρα σου.
Αλλά δεν είναι έτσι γιατί άμα βγεις με το όπλο να προστατευτείς θα έρθουν και θα πουν κα. Βασούλα, παραδοθείτε δεν είναι σωστό αυτό που κάνατε, δύο μέτρα και δύο σταθμά... 
Βάσια

Δημοσίευση σχολίου

3 Σχόλια

  1. Καλά αφού δεν αναφέρονται τα στοιχεία της επιστολογράφου, πώς, και πρός ποιόν, διατυπώθηκαν απειλές τέτοιας σοβαρότητας, που ανάγκασαν την εφημερίδα να τα μαζέψει και να αποσύρει το δημοσίευμα? Ίσως επειδή όλα αυτά γίνονται στα Ανω Λιόσια να μας νομίζουν και για κουτόφραγκους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eίναι καιρός κάποιος να κάνει επιτέλους την αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγω ειχα τετοιο περιστατικο.
    Οταν ερωτηθη αρμοδιος δημοτικος συμβουλος, μου ειπε, δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα.
    Με την απαντηση του αυτη παραδεχεται οτι υπαρχει πραγματικο προβλημα.
    Αλλα η δυτικη οχθη για να ευλογισει τα γενια του εμεσου εργοδοτη, εδωσε βαρος, στο τι ειπε καποιο υπαλληλος στον δημο.
    Λες και δεν ξερουμε, αλλα και τι ειδαμε στις εκλογες που περασαν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή