Παράπονα δημότη σχετικά με λογαριασμούς νερού!!!!



Καλημέρα σας,

Δεν ξέρω αν αυτά που γράφω θα διαβαστούν από κάποιον και πολύ περισσότερο αν θα εισακουστούν.  Παρόλ’ αυτά, εγώ τα στέλνω και ελπίζω...

Πριν ένα χρόνο περίπου υπήρξε γενική κατακραυγή προς το Δήμο Φυλής για τους λογαριασμούς νερού που είχε στείλει και οι οποίοι ήταν υπερβολικά αυξημένοι. Ο κύριος λόγος γι’ αυτό ήταν η αλλαγή της μέτρησης από τρίμηνη σε εξάμηνη και ως εκ τούτου ο υπολογισμός πολύ περισσότερων κυβικών νερού με τον αυξημένο συντελεστή.
Κάναμε ένσταση, η οποία απ’ όσο ξέρω εκδικάστηκε και έγινε κάποια μείωση– αν και δε μου έχει έρθει κάποια ανακοίνωση ακόμη στο σπίτι.

Τώρα, ανοίγω το λογαριασμό του νερού και βλέπω πάλι τα ίδια:
ΕΞΑΜΗΝΗ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ.
Καλούμαι να πληρώσω 94 € για το εξάμηνο από 30 περίπου που πληρώνω στο τρίμηνο.
Τέλος πάντων μας δουλεύουν; Τι θα γίνει με αυτή την ιστορία κύριε Δήμαρχε;

Επιπλέον, υπάρχει μια εισφορά 22%. Αυτή τι εισφορά είναι ακριβώς;
Κι απ’ ότι διαβάζω, έχει ληφθεί απόφαση για 50 κ.μ νερού ως αντιστάθμισμα με τη δωρεάν
ύδρευση της Χασιάς. Πού είναι αυτά;

Εν πάσει περιπτώσει, δεν μπορούν να καταλάβουν ότι δεν μπορούμε να τρέχουμε συνεχώς και να καταθέτουμε ενστάσεις;
Ή μήπως εφαρμόζουν την τακτική «Όσα πάρουμε από τα κορόιδα που δε θα το κοιτάξουν»;

Ως αποδεικτικό στοιχείο σας στέλνω και το λογαριασμό όπου φαίνεται ξεκάθαρα η χρέωση 79 κυβ. με τιμή 0,6471 αντί 49 κ.β περίπου με την τιμή αυτή όπως θα γινόταν εάν η μέτρηση γινόταν κάθε τρίμηνο.

Δε θα είχα κανένα πρόβλημα να αναρτηθεί το email μου στο blog σας – το αντίθετο μάλιστα – θα το επιθυμούσα.

Στη διάθεσή σας,

Νίκος Σκατζής

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. το ιδιο προβλημα εχω και εγω μου εχει ερθη ο λογαριασμος 86 ευρο εαν μου ερχονταν καθε τρημινο θα πληρονα 35 ευρο ετσι πληρονο 16 ευρο παραπανο

    ΑπάντησηΔιαγραφή