Σ. ΜΑΣΟΥΡΗΣ: «ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΩΝ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!»



Μετά το ισόπαλο αποτέλεσμα 0-0 που είχε ο Θρασύβουλος στις Σέρρες, ο εκ των αρχηγών του Θρασύβουλου, Γιώργος Σύροςεπεσήμανε για τις δηλώσεις του την Δευτέρα, αλλά και για τον αγώνα: «Παρεξήγήθηκαν οι δηλώσεις μου περί… συσσιτίου από τον Τύπο. Ήταν κάτι που ειπώθηκε καθ’ υπερβολή και μέσα σε εισαγωγικά για να δείξω την δυσκολία της κατάστασης. Αναφορικά με το ματς θα ήθελα να πω ότι πήραμε ένα θετικό αποτέλεσμα σε μια δύσκολη έδρα. Οι συμπαίκτες μου έχουν φιλότιμο και αξιοπρέπεια παρά τα προβλήματα. Είχαμε πέντε τελικές προσπάθειες για γκολ»
Δηλώσεις έκανε και ο πρόεδρος της ΠΑΕ Θρασύβουλος, Σωτήρης Μασούρης, ο
οποίος τόνισε: «Βρίσκομαι στις Σέρρες, στα ιερά αυτά χώματα και στο μέρος όπου γεννήθηκε ένας συμπατριώτης σας που έκανε την υπέρβαση στην Ελλάδα. Ευχαριστώ για την άψογη φιλοξενία. Οι κοινωνίες δοκιμάζονται, βιώνουμε μια κρίση και εκεί φαίνονται οι προσπάθειες των ανθρώπων για ανατροπή. Ο κύριος Σύρος, που όλοι γνωρίζουν για το ποδοσφαιρικό του ήθος έκανε κάποιες δηλώσεις με σατυρικό τρόπο και παρεξηγήθηκαν. Είμαι ακόμα παρών παρότι αν και έχω παραιτηθεί από τις 10 Οκτωβρίου λόγω της δύσκολης κατάστασης που επικρατεί. Οι παίκτες μας δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό και αξίζουν συγχαρητήρια. Πρέπει να διαχειριστούμε και να αντιμετωπίσουμε την μιζέρια που μας πληγώνει. Ευχαριστούμε τους Μακεδόνες των Σερρών για την άψογη φιλοξενία που μας παρείχαν. Ο Πανσερραϊκός είναι το πιο δυναμικό κομμάτι της Μακεδονίας».
Ο προπονητής κ. Στάθης Σταθόπουλος δήλωσε: «Απέναντι σε μία ομάδα με εκ διαμέτρου αντίθετους στόχους κάναμε μία εμφάνιση κατά την άποψη μου πάρα πολύ καλή με πολλές ευκαιρίες για να πετύχουμε ένα τέρμα. Συγχαρητήρια στα παιδιά μου, θα τολμήσω να πω γιατί όσο περνάει ο καιρός δενόμαστε όλο και περισσότερο. Και τα παιδικά μεταξύ τους και εγώ με αυτούς στην πορεία που έχουμε βάλει για να προχωρήσουμε με την ομάδα μας. Για 10ο συνεχόμενο παιχνίδι δεν έχουμε ούτε μία διαιτησία μέχρι τώρα που να σεβαστεί τα παιδιά της ομάδας που πιστεύω πως παίζουν καθαρά, και πιστεύω ότι η ομάδα μας παίζει καθαρά»
Επόμενος αγώνας στο γήπεδο της Φυλής, την Κυριακή όπου ο Θρασύβουλος θα παίξει με την Αναγέννηση Επανομής στις 15:00

πηγή:http://www.acharnorama.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια