ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΚΕΠ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ


Αγαπητό Παράπονο Φυλής,
Σου επισυνάπτω επιστολή που έστειλα στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης
 στους αρμοδίους για τα ΚΕΠ Διευθυντές με την οποία διαμαρτύρομαι για την λειτουργία
 του ΚΕΠ Άνω Λιοσίων. Μια από τις πιστοποιημένες υπηρεσίες  που υποχρεούται να 
παρέχει το ΚΕΠ είναι και η έκδοση του Πιστοποιητικού Γέννησης.
Θα μπορούσε να αναρωτηθεί κάποιος γιατί τόση φασαρία. Θα πρέπει να γνωρίζουν
 οι αγαπητοί συνδημότες ότι για εργαζόμενους όπως εγώ εκτός του Δήμου και
 συγκεκριμένα στον Πειραιά, είναι πιο εύκολο να κάνω την αίτηση από το γραφείο μου 
μέσω του ΕΡΜΗΣ και όταν το ετοιμάσουν να πάω απλά να το παραλάβω από το 

ΚΕΠ πριν πάω στην δουλειά μου, από το να τρέχω στις υπηρεσίες του Δήμου με 
κίνδυνο να μη βρω κάποιον εκεί να κάνω αίτηση και να περιμένω να μου το εκδώσουν 
χάνοντας περισσότερο χρόνο που για μεν τον Δημόσιο Υπάλληλο μπορεί να μη
 σημαίνει τίποτα για μένα όμως που εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα σημαίνει απώλεια
 εισοδήματος.
Όταν λοιπόν η Δημοτική αρχή είναι απούσα για τα απλά, γιατί αν θα ήθελε πραγματικά 
να βοηθήσει τους δημότες μέσω των ΚΕΠ θα έπρεπε να τα λειτουργούσε
 απογευματινές ώρες (εξυπηρέτηση εργαζομένων) πως περιμένουμε να ανταποκριθεί 
στα πιο σύνθετα;


Παρακάτω η επιστολή του συνδημότη μας:


Sent: Thursday, May 24, 2012 1:08 PM
To: p.kromidas@ydmed.gov.gr
Cc: d.papadimitropoulos@ydmed.gov.gr
Subject: ΚΕΠ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ


Αγαπητοί κύριοι,
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι χθες 24 Μαΐου 2012 προέβην μέσω της
διαδικτυακής πύλης ΕΡΜΗΣ σε αίτηση, εκδόσεως πιστοποιητικού γεννήσεως μου.
Διάλεξα λοιπόν σαν ΚΕΠ διεκπεραίωσης του αιτήματός μου το ΚΕΠ Άνω Λιοσίων Νο
875.
Σήμερα το πρωί δέχτηκα τηλεφώνημα από το συγκεκριμένο ΚΕΠ και με ενημέρωσαν
ότι δεν μπορούν να μου εκδώσουν πιστοποιητικό γεννήσεως και ότι πρέπει να
κάνω αίτηση στο Δήμο και  να το πάρω από το Δημοτικό Μέγαρο.
Θα παρακαλούσα να μου απαντήσετε, αν ο Δήμος Φυλής και το ΚΕΠ Άνω Λιοσίων
βρίσκεται σε άλλη Επικράτεια και όχι στην Ελληνική γιατί δεν μπορεί να
ισχύει διαφορετική νομοθεσία γι' αυτούς.
Θα παρακαλούσα επίσης, να έχω την απάντηση σας σύντομα στο πως σκοπεύετε να
ενεργήσετε,  για να μου λυθεί η απορία, του λόγου ύπαρξης της πύλης ΕΡΜΗΣ
και των ΚΕΠ αφού όπως φαίνεται, οι διοικήσεις των Δήμων τα  καταργούν στην
πράξη.

Με τιμή
Βιρβίλης Πέτρος

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια