ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ -ΔΑΔΑΝΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ


ΑΓΑΠΗΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ 


ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ 

ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ ΩΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΚΑΝΕΝΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ , ΕΞΑΛΛΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΧΩ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ , ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ PARAPONOFYLIS , ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ . 

ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ Η ΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΟΠΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ VIDEO , ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΕΙ ΟΥΤΕ ΩΣ ΠΡΑΞΗ ΟΥΤΕ ΩΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΧΤΕΣΙΝΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΜΕ ΒΑΣΕΙ ΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΙΔΕΩΔΗ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ .
ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΟΣΑ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ ΣΗΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΧΤΕΣΙΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ,Ο ΑΥΘΟΡΜΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ. 

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΩΣ ΑΠΛΟΣ ΔΗΜΟΤΗΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ

ΔΗΜΟΥ ΕΝΙΩΣΑ ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΟΠΩΣ ΕΝΙΩΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟ Δ.Ν.Τ , ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΠΕΣΟΝΤΩΝ ΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821. ΦΑΝΤΑΖΟΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΝΙΩΣΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΝΑ ΔΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΕΛΑΣΟΥΝ.

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΟΧΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΕΙΛΩΣΕΙ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΕΙΛΩΣΕΙ.

ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΧΤΕΣ ΑΥΤΗ Η ΑΡΧΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗΚΕ .

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΠΟΛΛΑ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗ : 

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΠΕΣΟΝΤΩΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΚΛΕΓΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ?? ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΗ.

ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΕΒΟΜΕ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ. ΣΕΒΟΜΕ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ. ΕΤΣΙ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ, ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ, ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ .ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ 21 ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ.

ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΣΩ ΑΛΛΟ ΚΑΝΩ ΕΚΚΛΗΣΗ ,ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ ,ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΚΛΕΓΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΨΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΧΩΡΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΕΣ. ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΟΜΩΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΠΕΤΕΙΩΝ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΑΝΤΙΘΕΤΟΥΣ.

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΠΟΚΟΨΕΙ ΕΝΑΝ ΛΑΟ ,ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ , ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ -ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΤΟΥ- ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ- ΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ - ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ -ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥ . ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΤΗΤΑ -ΟΜΟΨΥΧΙΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΝΑ ΑΝΘΙΖΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ . ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ . ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΒΑΘΙΑ!!!!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΦΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΒΗΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ. ΕΛΠΙΖΩ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΧΟΛΙΟ ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΕΙ ΚΑΙ ΩΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΟΣΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΕΧΤΕΣ. 

ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ 

ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ 

ΔΑΔΑΝΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ 

Δημοσίευση σχολίου

5 Σχόλια

  1. Δυστυχώς οι παραταξιακές και κομματικές ταμπέλες δε θα μας αφήσουν ήσυχους.Καλά, μια τέτοια μέρα μνήμης και περισυλλογής εσύ κράταγες τεφτέρι και σημείωνες ποιος κατέθεσε στεφάνι και ποιος όχι;
    Τι να πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΤΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΙΣ ΙΣΩΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΝ.

    ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΩ ΠΩΣ ΟΥΤΕ ΔΕΦΤΕΡΙ ΚΡΑΤΑΓΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΑΜΠΕΛΑ.ΕΙΝΑΙ ΓΟΥΣΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΕΛΟ ΤΗΣ .



    ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΑΛΛΟΙ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρόεδρε, πες μας τι πίνεις! Αν το '21 δεν είχε ξεσηκωθεί μια χούφτα Έλληνες με τα καρυοφύλια - και ας μην ήταν η πλεοψηφία που εκθειάζεις - το κινητό σου θα είχε σήμερα τούρκικο μενού! Νομίζω ότι το παράδειγμα αυτών των ηρώων ακολουθούν αυτοί οι άνθρωποι και ορθώνουν ανάστημα για να μην είμαστε αύριο (αν όχι σήμερα) υπό γερμανική κατοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε μου, ξύπνα γιατί χανόμαστε!Για ποια δημοκρατία μας μιλάς;Σε πείραξαν μερικοί διαδηλωτές που σου χάλασαν την εικόνα που είχες πλάσει στο μυαλό σου για τον εορτασμό της εθνικής επετείου;
    Οι 7.000 αστυνομικοί για τη δήθεν αποφυγή επεισοδίων, οι ελεύθεροι σκοπευτές,το κλίμα κυβερνητικής τρομοκρατίας και οι κάθε είδους κατασταλτικές πολιτικές σε βρίσκουν σύμφωνο;
    Πόσο περήφανος να αισθανθώ γι' αυτήν τη δημοκρατία που μου στέρησε το δικαίωμα να παρακολουθήσω τη στρατιωτική παρέλαση στην ίδια μου την πόλη;
    Και γιατί θα πρέπει τελικά η δημοκρατία να περιλαμβάνει μόνο την πλεοψηφία , αφήνοντας στο περιθώριο τις φωνές που δεν την συμφέρει ν' ακουστούν;
    Μας μιλάς για BAD TIMING! Άραγε υπάρχουν εκπτώσεις στον ξεσηκωμό; Αφήνεις γι ' αύριο αυτό που μπορείς να προλάβεις σήμερα; Αναρωτιέμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βλεπω οτι τελικα ενοχλει μια διαφορετικη αποψη ,ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ κατα την γνωμη σας, γιατι εγω λεω τα ιδια με σας πιστευω. Αλλα πιθανον να μην εγινα αντιληπτος.

    Ρωταω και γω λοιπον εφοσον με θεωρειται μειοψηφεια : ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΕΙΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΕΣΤΕ , ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ ?
    Εγω δεν ειπα να μην διαμαρτυρηθει ο καθενας απο μας . Δεν ειμαι υπερ του μνημονιου και της γερμανικης κατοχης αντιθετως μαλιστα εχω αγωνιστει με τον τροπο μου ωστε να μαθει ο κοσμος τι του ετοιμαζουν και να προετοιμαστει .ΚΑΙ Σ ΑΥΤΟ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΤΟΥ paraponofylis. Ειμαι και γω απο αυτους που εφαγε δακρυγονα στην αθηνα στην τελευταια μεγαλη συγκεντρωση και οχι μονο.

    Δεν ειπα να μην αντισταθουμε ουτε να μην διαμαρτυρηθουμε : Μαλλον βιαστηκατε να με κρινετε , εγω μιλησα για την δυνατοτητα να τιμησουμε αυτην την ημερα οπως της αρμοζει.Αν ο καθε ανωνυμος θελει να καταλαβει κατι αλλο ειναι ελευθερος να το κανει. Δικαιωμα του .

    Αν και οπως βλεπω δεν ειπα και κατι τοσο διαφορετικο ετσι ωστε να με κατακρινετε τοσο ΕΝΤΟΝΑ .Ειπα οτι με ενοχλησε η διαμαρτυρια ορισμενων ,την συγκεκριμμενη μερα στον συγκεκριμμενο χωρο.Οπως με ενοχλησε και η prive παρελαση που εγινε στο συνταγμα και δεν μπορεσε ο καθε πολιτης να την παρακολουθησει.

    Εγω μιλησα για σεβασμο και τιμη απεναντι σ αυτους τους λιγους του 21 που πολεμησανε για να μην εχουμε τουρκικο μενου στα κινητα μας οπως ανεφερε ο ανωνυμος φιλος παραπανω .Ειναι κατι διαφορετικο αυτο που λεω εγω και ο ανωνυμος παραπανω?

    ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ! ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΩ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ .ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΕΠΙΠΛΑΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΦΙΛΟς ΟΤΙ ΕΧΩ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ.

    ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΞΕΣΗΚΩΜΟ : ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΞΕΣΗΚΩΜΟ ΜΙΛΑΤΕ ? ΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ? ΑΥΤΟΝ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ ΣΗΡΙΑΛ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ 80% ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ? ΤΟΝ ΞΕΣΗΚΩΜΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΓΙΑ ΡΟΥΣΦΕΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ? ΤΩΝ ΞΕΣΗΚΩΜΟ ΤΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΦΑΚΕΛΑΚΙ? ΤΟΝ ΞΕΣΗΚΩΜΟ ΤΩΝ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΣΗΜΟ? Ή ΤΩΝ ΞΕΣΗΚΩΜΟ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΩΝ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ?.

    ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΕΣΗΚΩΜΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΠΟΙΟΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ? ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΥ? ΕΣΤΩ ΚΑΙ 5 ΜΗΝΟ ΜΕ STAGE ? 'H ΤΩΝ Μ.Κ.Ο? ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΞΕΣΗΚΩΜΟ ΜΙΛΑΜΕ? ΑΥΤΟΝ ΤΩΝ ΠΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ? Ή ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΕΣΗΚΩΜΟ ΤΩΝ 1.500.000 ΑΝΕΡΓΩΝ ?

    ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΝΩΝΥΜΕ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΑΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΩ. ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΞΥΠΝΑΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 5 ΤΟ ΠΡΩΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΑ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΕΣΥ ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΕΙΑ ΑΝΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΕΣΗΚΩΜΟ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ.

    ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΣΥ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΟΤΙ ΘΕΩΡΕΙΣ ΕΣΥ ΞΕΣΗΚΩΜΟ. ΕΣΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΞΕΣΗΚΩΜΟ? ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΜΑΙ ΕΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΕΥΩ . Η ΧΩΡΑ ΑΥΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ 5 ΦΟΡΕΣ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΤΑΣΑΝΕ ΕΩΣ ΕΔΩ ?? Ο ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΩΝ ΞΕΣΗΚΩΜΟ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ. ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΟΜΩΣ ΑΝ Ο ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΗΝΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΞΕΣΗΚΩΜΟ ΤΟΥ ΒΟΛΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΥΣΦΕΤΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή