Ἔχω ψηλώσει τώρα τελευταῖα!


ΚΥΡΙΑΚΉ, 20 ΝΟΕΜΒΡΊΟΥ 2011

Ἔχω ψηλώσει τώρα τελευταῖα!


Αναδημοσιευση από  Φιλονόη κ το Πόντου....
ν ξέρω πς γίνεται, λλ τώρα τελευταα χω ψηλώσει πάρα 
πολύ! Μ πάρα πάρα πολύ! 
Φυσιολογικ τ ψος μου παψε ν λλάζ γύρω στ 17. μεινα 
στ 1,70 περίπου, να κανονικ (μ τδικά μου δεδομένα) ψος. 
Μάλλιστα, τ τελευταα χρόνια, λίγο τ διάφορα γεγονότα κα 
τσυναισθήματα πο γεννοσαν, λίγο τ βάρη τς ζως, λίγο 
 λικία πο τρέχει…..νοιωθα πς τ 1,70 μειωνόταν 
σταδιακς.. Συρρίκνωσις λέγεται ατό ἐὰν δν τ ξέρετε. 
Τώρα τελευταα μως κάτι χει 
συμβεχω ψηλώσει πάρα 
πολύ! Δν ξέρω πς γίνεται κα 
πηγαίνωνάντια στος νόμους 
τς φύσεως… λλ γίνεται. 
Κάτι στ περπάτημά μου, κάτι 
στ βλέμμα μου, κάτι στν 
καθημερινότητά μου, κάτι στς 
νύκτες μου… Καθημερινς ψηλώνω κα περισσότερο. 
Δν ξέρω πο θ καταλήξω. Ασθάνομαι σν να παιδ πο 
π τέλους νακαλύπτει τν θέσι του μέσα στοςνήλικες. 
 κόμη καλλίτερα, σν νας σκλβος πο π τέλους πέταξε
 τς λυσίδες του…. 
Κάτι περίεργα πράγματα πο συμβαίνουν μως στν κόσμο. 
λοι κα λα γύρω μου μαζεύονται, μικραίνουν, χάνονται.
 Ο πολιτικοί μας, ο κομματρχες μας, τ βολεμένα μας,
 ο δυνάμεις καταστολς πο χρησιμοποιον, κάποιοι
 γνωστοί μου κα φίλοι μου πο δν θέλουν ν ξεκολλήσουν 
π τν μιζέρια κα τν φόβο τους, τ λλαδοξεφτιλιστάν…
 λα γύρω μου μικραίνουν, μειώνονται, συρρικνώνονται, 
χάνονται, σβήνουν, τελειώνουν…. Κι γ μεγαλώνω, 
ψηλώνω, μορφαίνω… Περίεργα πράγματα.. 
Πολπερίεργα… φύσικα θ λεγαν κάποιοι….


.....Τς πρ λλες εχε λθει  Καραϊσκάκης.
Μπαρουτοκαπνισμένος, μαυριδερός κα πολ
 θυμωμένος. Μ κύτταξε βαθι μέσα στ μάτια, 
μο χαμογέλασε, μο κλεισε τ μάτι κα κίνησε 
ν φύγ. Δν μοφησε τίποτα. Ξάφνου 
σταμάτησε, στρεψε τ κεφάλι λίγο κα μο επε:

«γαμστε τους»!!!

Φιλονόη."

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια