Όταν οι Νόμοι κοιμούνται ας γρηγορούν οι φύλακες




    Ζητώ την βοήθειά σας. Μια βοήθεια που δεν θα σας στοιχίσει τίποτα στους δυσκολους καιρούς που ολοι βιώνουμε.
      Ζούμε στην Δυτική Αττική σε ένα πανέμορφο μέρος,  την Φυλή. Κατοικείται από ανθρώπους του μόχθου νοικοκυραίους και από αθίγγανους.
     Θέλω να σας ενημερώσω ότι όταν περνούν από τη γειτονιά σας αθίγγανοι με φορτηγάκια και διατίθενται να πάρουν τα μπάζα  από κάποια μετατροπή που κάνετε στο σπίτι

 σας η παλιά αχρηστα ογκώδη αντικείμενα,  με κάποια μικρή αποζημίωση , αυτά, ΟΛΑ αυτά, καταλήγουν εξω από την πόρτα μου.  Εξω από την πόρτα του γείτονά μου, δίπλα στο παρκάκι της γειτονιάς μου η στο διπλανό δασάκι  που δίνει ανάσα σε ολους μας .Οχι μόνο σε μένα που κατοικώ εκεί αλλά και σε σας που μένετε στην Καλλιθέα στο Παγκράτι η σε κάποια άλλη γειτονιά της Αθήνας, αφού  είναι ανάσα για την Αττική το κάθε δασάκι.
     Εσείς για να ξεφορτωθείτε ο,τι είναι αυτό που θέλετε να ξεφορτωθείτε ,μπορείτε να καλέσετε την αρμόδια υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου σας  και αυτή θα τα μεταφέρει στην χωματερή. Οι αθίγγανοι δεν έχουν πια δωρεάν πρόσβαση στην χωματερή και η λύση που βρήκαν είναι να τα πετούν κάπου ….. οπουδήποτε. Προτιμούν εκεί κοντά που μένουν φυσικά … η τιμή των καυσίμων δεν επιτρέπει μακρινές διαδρομές.
     Παρακαλώ όποιον διαβάσει την έκκλησή μου ας την μεταφέρει στον φίλο στον γείτονα στον συγκάτοικο. Να ξέρετε θα σας ευγνωμονούμε.  Ευχαριστώ για τον χρόνο σας  




Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

  1. ΗΡΘΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ ΠΑΜΠΤΩΧΟΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟ 1950. ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΟΣΟΙ ΕΠΕΖΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΦΑΓΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΩΓΜΟ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΤΟ 1922. ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΡΑΚΙ ΚΑΙ ΕΠΑΝΟΦΩΡΙ. ΗΜΑΣΤΑΝ ΕΡΜΑΙΑ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΑ. Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ, ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ, ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΒΕΡΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ ΕΞΟΔΑ. ΚΟΙΜΗΘΗΚΑ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΧΥΡΩΝΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΨΕΙΡΕΣ.

    ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΕΓΙΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΕΦΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΜΟΧΘΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΙΟΠΑΛΗΣ.

    ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ. ΟΜΩΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ ΓΥΦΤΟΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΠΩΣ ΕΓΩ. ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ, ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥΣ. ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΤΟΥΣ.

    ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΩ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

    ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΓΥΦΤΟΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή